Isnin, 23 April 2012

Republik Bersatu Rakyat Malaysia: DAP/PAP Musnahkan Melayu?

Malaysia bakal ditawan oleh Cina Rasis.... Perancangan PAP sejak dari awal.



Masihkah engkau lupa? 13 Mei siapa punya angkara? Siapa yang menyokong gerakan Komunis Malaya?

PAS dan PKR tidak pernah peduli kerana tergula-gula untuk jadi MP. Siapakah PM nanti.. seterusnya Presiden? Ya Cina DAP! DAP Celaka ini akan hapuskan orang Melayu sepenuhnya macam di Singapura.

Melayu akan melarat dalam negara sendiri. Mahukah Anwar membantu? Ohhh tidak.. sama sekali! Anwar hanya mahu membalas dendam kejatuhannya. Banyak bukti menunjukkan dia dibayar oleh Yahudi sepenuhnya untuk tujuan ini. Tujuannya? Cina memerintah negara...! Komfom !

Apa jadi pada Melayu?.. Hah mereka peduli apa?

Mereka akan terus cuba menafikannya... sehingga Melayu terpedaya sepenuhnya melalui gerakan pembohongan Anwar Pembelit itu. Sehinggalah Melayu berputus asa dan menerima mereka sebagai pemerintah negara.

Republik akan ditubuhkan, Raja Melayu akan dijumudkan sebagaimana kita maklum dalam dasar Sosialis ala China Komunis.

Catatan Pisau:
Lim Guan Eng menafikan kaitan DAP dengan PAP diportal media pakatan sedangkan didalam wikipedia DAP sendiri menyatakan kaitan DAP dan PAP cukup kuat.

Pertemuan rasmi lagi rahsia diantara Setiausaha Agung DAP memerangkap Ketua Menteri Regim DAP Pulau Pinang dengan Ahli Parlimen Parti Pemerintah Singapura PAP disorokkan dari pengetahuan umum.

Paling menarik sekali apabila Lim Guan Eng berbohong dan beliau menafikan sebarang pertalian diantara DAP dan PAP.

Baca dulu penafian Guan Eng...
Guan Eng Denies DAP Has Direct Political Ties with PAP
KUALA LUMPUR, 8 APRIL, 2012: DAP secretary-general Lim Guan Eng refuted Utusan Malaysia's allegation that the party has direct political ties with Singapore's ruling People's Progressive Party (PAP), reported The Malaysian Insider.
The Penang Chief Minister also and labeled the Umno-owned daily a "Peeping Tom newspaper" for revealing his Friday meeting with PAP's female MPs.
Lim told a press conference in George Town, Penang, that Utusan Malaysia's reference to the friendly meeting as suspicious was made in "very bad faith and bad intention".
Though he admitted that the meeting had taken place, Lim said it was merely a courtesy call by 14 of the party's female MPs for the sake of building "government to government" ties and not to foster a political relationship. DAP, Lim stressed, "has no direct political ties with the PAP".
"It shows they have Peeping Toms... We now have a Peeping Tom Utusan Malaysia. "This is unethical, this is immoral, this is completely unacceptable – A Peeping Tom newspaper," Lim said.
Wikipedia DAP.
The DAP was originally the Malaysian branch of the Singapore People's Action Party (PAP). However, Singapore seceded from the federation in 1965, just two years after the territories merged. Most of the Malaysian PAP members decided to remain with the original party, but those that decided to continue the party, including future President of Singapore Devan Nair, stayed in Malaysia to form the DAP in October 1965.[3] The party formally registered itself as a democratic socialist party on 18 March 1966.[4] In the August of that year, the official party organ, The Rocket, was first published. At the first DAP National Congress held in Setapak, Kuala Lumpur on 29 July 1967, the DAP declared itself to be "irrevocably committed to the ideal of a free, democratic and socialist Malaysia, based on the principles of racial and religious equality, social and economic justice, and founded on the institution of parliamentary democracy".[5]In October that year, the DAP joined 55 other socialist parties belonging to the Socialist International (SI) at the SI International Conference in Zurich, Switzerland.[5]Devan Nair, who founded the DAP, later returned to Singapore. Lee Kuan Yew, then Prime Minister of Singaporeunder the PAP, explained in 1981 that "the Cabinet decided that Singapore-Malaysia relations would always be bedevilled if Devan Nair remained a DAP leader. I persuaded him to come back."[3]Butir selanjutnya parti sosialis DAP dan PAP ini klik sini

DAP (Democratic Action Party) ditubuhkan pada 1965 selepas usaha untuk mengekalkan cawangan parti PAP (People Action Party) yang ada di Malaysia tidak dibenarkan oleh Pendaftar Pertubuhan. Pada Oktober 1967, DAP mula menyertai pertubuhan Socialist International yang berpusat di London, United Kingdom. Socialist International menjadi satu "network" kepada semua parti sosialis di seluruh dunia. Salah satunya termasuklah Israeli Labour Party di Israel yang memperkenalkan konsep "Middle Israel. Pemimpin Labour Party iaitu Ehud Barak (bekas Perdana Menteri Israel) adalah merupakan salah seorang Naib Presiden bagi pertubuhan Socialist International. Ngeh Koo Ham (ADUN Beruas) juga adalah ahli kepada International Socialist.

Perhatikan Pergerakan "Penipu" Ini

Pada 17 Januari 2010, Lim Guan Eng ingin memperkenalkan konsep Middle Malaysia. Perkara ini telah diucapkan Guan Eng dalam Konvensyen DAP Kebangsaan di Ipoh. Apa yang diperkenalkan oleh DAP ini sama dengan apa yang mahu dibawakan oleh Parti Buruh di Israel. iaitu Middle Israel.



Kembali kepada rancangan DAP dan PAP, jika anda telah membaca Klik Sini Rahsia DAP terbongkaranda akan nampak betapa perancangan DAP sudah mendatangkan hasil apabila orang melayu sendiri menyokong mereka dalam melaksanakan agenda Malaysian Malaysia.

Perancangan sulit DAP untuk menukarkan negara ini menjadi sebuah republik berjalan lancar. Pisau pernah dedahkan lirik lagu kebangsaan sudah pun ditukar dan dinyanyikan oleh DAP semasa pilihanraya kecil Parlimen Sibu. :klik sini

Dan pendedahan Pisau disahkan oleh blog Mymassa:klik sini apabila mendedahkan butir lirik negaraku yang mengantikan nama raja kepada Presiden.

Seluruh negara tidak tahu bahawa Singapura memang merancang untuk kembali bersatu dengan Malaysia,tetapi dengan bersyarat Umno harus dihapuskan. Itulah kenyataan Lim Kuan Yew( Klik Sini Rahsia DAP) .Ketika Singapura bersatu dengan Malaysia disinilah bermulanya bangsa melayu dan bumiputra menjadi minoriti apabila plan yang dirancang pada 1963 akan berjaya.

Semasa zaman Tunku,Malaysia dan Singapura bersatu apabila mengguna pakai Perlembagaan Persekutuan Bahagian 1.

Apabila parlimen dikuasai oleh DAP dan pakatan,mereka akan menggunakan kuasa yang ada untuk menerima masuk negeri atau wilayah kedalam persekutuan.


Saat penerimaan Singapura menjadi salah satu negeri didalam Malaysia. Lim Kuan Yew dan PAP akan menuntut semula bahawa rakyat Singapura boleh mengundi diseluruh kawasan,negeri Semenanjung.

Ketika itu kemasukan rakyat Singapura sudah pasti akan mengatasi jumlah majoriti kaum melayu dan bumiputra. Dalam masa yang sama kerusi parlimen yang ditandingi sudah pasti akan menempatkan calon calon yang dikehendaki oleh DAP.

Baca cita cita Lim Kuan Yew untuk menjadi perdana menteri Malaysia dan juga pendedahan Tun Mahathir mengenai hasrat Lim Kuan Yew: Klik Sini Rahsia DAP terbongkar

Sebelum ini ramai yang berasakan adalah tidak mungkin negara ini akan jatuh ketangan asing. Sebenarnya inilah realiti dan perancangan yang dibuat secara halus hinggakan orang melayu gagal sama sekali untuk melihat disebabkan perbezaan fahaman politik.

Sokongan yang membawa rebah seperti yang dilakukan oleh melayu PAS dan PKR kepada DAP sebenarnya membabi buta dan dibuat hanya berdasarkan kebencian terhadap Umno tanpa mengambil kira siapakah DAP yang sebenarnya.

Marahkan nyamuk habis kelambu dibakar. begitulah perumpamaan.

Wajib untuk kita hapuskan DAP daripada Malaysia.

Melayu Rasis 23:Malaysia dikuasai oleh DAP dan PAP,
Posted by pisau at Tuesday, April 24, 2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan