Khamis, 8 Mac 2012

Jauhi manusia ini jika mahu selamat

penjahanam negara Islam


Jauhi manusia ini jika mahu selamat. Dialah yang membawa masuk fahaman Liberalisma ciptaan Yahudi Amerika melalui wakil yang ditaja untuk rosakkan Islam.

Mirip fahaman Luciferian, penyembah Syaitan.

Wakilnya dianggap manusia yang bekaliber penuh karismatik. Sebenarnya dia adalah pembawa virus terburuk untuk bangsa dan agama.

Bijak berkata-kata dan pintar mengalih isu. Spin dan Twist menjadi kepakarannya.

Alim dan warak hanya lakonannyanya semata-mata demi survival politiknya, DAP tahu siapa sebenarnya manusia ini tetapi tidak diketahui ramai penyokong PAS.

Baginya semua agama adalah sama, semua layak masuk syurga.

Perkahwinan antara agama dibenarkan sebagaimana di amalkan di Indonesia. Dia sering berhubung dengan rangkaian JIL (Jalinan Islam Liberal) Indonesia.

Menghalalkan hubungan seks luar nikah atas kerelaan bersama (zina)

Menghalalkan hubungan seks luar tabii seperti gay dan lesbian.

Telah lama jalinkan hubungan dengan Israel melalui jaringan Yahudi Amerika. Menjadi proksi Yahudi Amerika. Alat Amerika untuk menguasai negara sebagaimana Arab Spring, Iraq dan Afghanistan.

Mendapat dana yang besar dari rangkaian Yahudi Dunia dan juga IMF. Tengku Razaliegh Hamzah juga rakannya dan pernah bertugas dengan IMF.

Menyokong penuh kewujudan negara haram Israel. Kini bermain spin mengatakan menyokong Palestin.

Menyokong serangan Amerika ke atas Saddam Hussein dan Muaammar Ghadafi. Bersama Amerika dalam rencana jatuhkan Asad di Syria. Berbaik dengan proksi Soros di Tuniisia.

Mempergunakan PAS sebagai alat untuk memberikan sokongan kepadanya kerana PKR tidak mempunyai asas perjuangan yang kukuh, tiada sokongan padu dan hanya berharap undi simpati.

Sanggup mengikut telunjuk DAP, cina cauvinis semata mengharapkan sokongan. Dia sedang dipergunakan oleh DAP secara terang dan sembunyi.

Membenarkan pemurtadan Melayu demi menjaga hubungan baiknya dengan DAP. DAP adalah ejen masionary Kristian di Malaysia dibiayai oleh JESUITS... dan black pop..

Menyokongnya sama seperti berkhianat kepada bangsa dan negara. Semoga ramai antara kita sedar mengenainya. Doakanlah kesejahteraan Islam semoga Allah menghalang niat jahat manusia ini. Amin ya Rabbal alamin.


ini dia....manusia dikatakan... warak... alim... jujur... "suatu pembohongan nyata" ~~

hati2 anda sedang dipergunakan

1 ulasan: